Andrea Čapková

Historie práce u společností:

U skupiny firem pracuji na pozici asistent - pomocník v administrativě od června 2016.

Úkoly spojené s Vaší prací:

Asistentská činnost, administrativa, plnění úkolů jednatelů, tzn. evidence došlé a odchozí pošty, evidence faktur, datové zprávy, kancelářská činnost - vyřizování obchodní korespondence, obsluha kancelářské techniky, správa pokladen, správa a databáze uchazečů o zaměstnání, příprava smluv, výpovědí, dodatků k technické a fyzické ostraze a k poskytováním úklidových služeb.

Cíle a preference při komunikaci s klientem:

S klienty většinou nejednám, pokud ano, tak jen v rámci přivítání a zajištění občerstvení, ale úsměv a slušné chování je samozřejmostí.

Osobní motivace:

Práce mě motivuje k pečlivosti, dochvilnosti, preciznosti a ochotě učit se novým věcem. Motivuje mě také pocit, že má práce je (alespoň se o to snažím) kvalitně odvedena, a získání praxe a zkušeností k dalšímu rozvoji.

Kontaktujte nás

Lukáš Zvánovec

operátor dohledového centra
+420 608 955 501
info@heros.cz

Kontaktní formulář

Zajímá vás vaše Bezpečnost

Dohledové centrum 24 nonstop 608 955 501